Veel gestelde vragen
Hier vindt u een aantal van onze veel gestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.
Algemeen
U boekt uw kamer gemakkelijk en tegen het beste tarief rechtstreeks via deze link naar ons reserveringssysteem.
Als u heeft gekozen voor een standaard tarief of ‘betalen bij incheck’ kunt u tot 24 uur voor de dag van aankomst kostenloos annuleren.
Als u heeft gekozen voor het goedkopere ‘Non Refundable’ tarief. Dan wordt bij annulering tenminste de eerste nacht in rekening gebracht en is restitutie niet mogelijk.
Wij vragen u vriendelijk tussen 13:00 en 21:00 uur in te checken. U krijgt bij incheck een elektronische sleutelkaart welke u 24 uur toegang verschaft tot het hotel en uw kamer.
Wij vragen u om voor 11:00 uur in de ochtend de kamer te verlaten. U kunt gemakkelijk en snel uitchecken. U gooit simpelweg de sleutelkaart in de brievenbus bij de voordeur. En voilà u kunt van uw dag genieten.
Rechtstreeks via onze website krijgt u altijd de voordeligste tarieven en soepelere voorwaarden. Kamers geboekt via derde parijten -als booking.com of expedia- kunnen duurder uitvallen en hebben hun eigen voorwaarden.
De kamer
Ja, uw kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.
Indien u het ‘niet storen’ bordje aan de deurklink van uw kamer heeft gehangen dan zullen wij niet op uw kamer komen en wordt er niet schoongemaakt. Een extra set handdoeken wordt voor de deur klaargelegd.
Praktische vragen
Contant geld opnemen is bij ons niet mogelijk, op loopafstand is een geldautomaat beschikbaar.
Ons hotel beschikt niet over vergaderruimtes. Hiervoor verwijzen wij u graag naar de horecagelegenheden in het centrum van gemert of naar www.helder.nu
Zelf beschikken wij niet over huurfietsen. Op ongeveer 250 van ons vandaan is Berkvens Fietsservice. Zij verhuren fietsen op basis van beschikbaarheid.
Benenden op de gang bevinden zich borden, bestek en een magnetron, welke gebruikt kan worden om meegebracht eten op te warmen.