Skip to main content
Overnachten in het historische centrum van Gemert

Veel gestelde vragen

Hier vindt u een aantal van onze veel gestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Hoe kan ik reserveren?

U boekt uw kamer gemakkelijk en tegen het beste tarief rechtstreeks via deze link naar ons reserveringssysteem.

Tot wanneer kan ik annuleren?

Als u heeft gekozen voor een standaard tarief of ‘betalen bij incheck’ kunt u tot 24 uur voor de dag van aankomst kostenloos annuleren. 
Als u heeft gekozen voor het goedkopere ‘Non Refundable’ tarief. Dan wordt bij annulering tenminste de eerste nacht in rekening gebracht en is restitutie niet mogelijk.

Tot hoe laat kan ik binnen?

Wij vragen u vriendelijk tussen 13:00 en 21:00 uur in te checken. U krijgt bij incheck een elektronische sleutelkaart welke u 24 uur toegang verschaft tot het hotel en uw kamer. 

Hoe werkt het uitchecken?

Wij vragen u om voor 11:00 uur in de ochtend de kamer te verlaten. U kunt gemakkelijk en snel uitchecken. U gooit simpelweg de sleutelkaart in de brievenbus bij de voordeur. En voilà u kunt van uw dag genieten. 

Waarom verschillen de prijzen per dag?
De prijzen van onze kamers kunnen per dag verschillen, deze zijn namelijk afhankelijk van een aantal factoren.
Rechtstreeks via onze website krijgt u altijd de voordeligste tarieven en soepelere voorwaarden. Kamers geboekt via derde parijten -als booking.com of expedia- kunnen duurder uitvallen en hebben hun eigen voorwaarden.

De kamer

Wordt mijn kamer dagelijks schoongemaakt.

Ja, uw kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. 
Indien u het ‘niet storen’ bordje aan de deurklink van uw kamer heeft gehangen dan zullen wij niet op uw kamer komen en wordt er niet schoongemaakt. Een extra set handdoeken wordt voor de deur klaargelegd.

Heeft de kamer airconditioning?
Al onze kamers zijn voorzien van een eigen airconditioning. Op uw kamer bevindt zich daarvoor een afstandsbediening. Zodat u zelf de temperatuur van de kamer kunt regelen.
Heb ik een eigen badkamer/toilet?
Alle kamers hebben een eigen toilet en badkamer met douche. De superior kamer heeft een ligbad.
Zijn huisdieren toegestaan op de kamer?
Nee, wij staan standaard geen huisdieren toe op de kamer. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Is er een buitenruimte?
U kunt gebruik maken van de gezamenlijke patio binnentuin op de begane grond.

Praktische vragen

Kan ik mijn fiets stallen?
In onze binnentuin is voldoende plek om uw fiets veilig te stallen. De binnentuin is ’s nachts afgesloten en alleen bereikbaar voor gasten met een geldige sleutelkaart.
Hoe kan ik betalen?
Naast cash (euro’s) accepteren wij Maestro-, Visa-, V-Pay en Masterkaarten.
Contant geld opnemen is bij ons niet mogelijk, op loopafstand is een geldautomaat beschikbaar.
Kan ik bij de Hoefpoort eten?
Wij beschikken niet over een restaurant, maar op loopafstand zijn een grote verscheidenheid aan horecagelegenheden waar u warm wordt ontvangen voor lunch en diner.
Beschikt de Hoefpoort over vergaderruimtes?

Ons hotel beschikt niet over vergaderruimtes. Hiervoor verwijzen wij u graag naar de horecagelegenheden in het centrum van gemert of naar www.helder.nu

Kan ik bij jullie een fiets huren?

Zelf beschikken wij niet over huurfietsen. Op ongeveer 250 van ons vandaan is Berkvens Fietsservice. Zij verhuren fietsen op basis van beschikbaarheid. 

Is er de mogelijkheid om eten klaar te maken ?
Op uw kamer is het niet toegestaan (warm)eten te bereiden.
Benenden op de gang bevinden zich borden, bestek en een magnetron, welke gebruikt kan worden om meegebracht eten op te warmen.
Veel gestelde vragen